hemma -.-

hejsan! kom hem vid 4 typ, var kvar hos mormor en stund.
har inte gjort något idag typ haha. sov hos dom, för ville inte åka hem igår! ville inte det innan heller menmen..
så har inte haft nån data haha 
i fredags kväll va jag med ute med joel o tim..haha kommer typ inte ihåg vad vi gjorde, men det märks värkligen att som är släkt! herregud... 
va ute med joel och tim typ hela lördagen. på kvällen satte vi oss inne i mitt tält o spelade bubblan. skitkul! joel försökte ju hela tiden ja, skriver inte det här hahahah! han försökte som in i helvete iaf! ;p dom gick hem typ vid 1.
igår åkte tim hem så va bara med joel på kvällen. fett kul, men vid halv 11 gick hem hem för han skulle äta kåv och ingen va där typ så jag gick hem ;p
roligaste helgen på ganska länge! har skrattat så mycket!

min data är typ sönder, så har värkligen INGA bilder..:-( men måste gå och svara på jakobs sms nu haha ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0